Vi svarer på de mest gængse spørgsmål

spørgsmål og svar

Vi prøver at gøre det så nemt for dig som overhovedet muligt at handle hos os. Derfor har vi her samlet en række spørgsmål, som vi ofte bliver stillet. Hvis dit spørgsmål ikke er her, er du mere end velkommen til, at sende en mail til Kontakt@retroprodukter.dk

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller inden kl 16 i alle hverdage, sender vi pakken samme dag. Når du bestiller online, modtager du en bekræftelse med et Track&Trace-link, så du kan spore din pakke gennem GLS. Hvis du er kommet til at slette mailen med din ordrebekræftelse, kan du til enhver tid henvende dig til Kundeservice og få tilsendt et nyt link eller dit pakkenummer.

Kan jeg komme ud, og se produkterne?

Hvis du har en interesse i at se hele vores sortiment inden du bestiller produkterne, kan du med glæde komme forbi vores lager. Send gerne en e-mail til kontakt@retroprodukter.dk og lad os sammen aftale en dag, hvor det passer.

Hvad kan jeg betale med?

Du kan betale med Visa, Mastercard og MobilePay. 

Kan jeg købe B2B (Til virksomheder)

Hvis du har interesse i B2B-køb af vores produkter, bedes du henvende dig til Kontakt@retroprodukter.dk, og vi vil herefter hjælpe dig, og din virksomhed godt på vej. Det kan være, at du står overfor at indrette hele kontoret. Vi er her, for at hjælpe dig!

Hvor er varerne produceret?

Alle vores varer er produceret i Tyskland af vores tyske samarbejdspartner Nostalgic-art, som er en verdenskendt virksomhed der har været etableret mere end 20 år. Du er derfor sikret, at produkterne er produceret under ordentlige forhold.

Hvad er min fortrydelsesret?

Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter at du har modtaget din pakke. 

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du følge proceduren som er angivet i vores Handelsbetingelser.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Afhængigt af ordrens status, så har vi mulighed for at annullere en afgivet ordre eller hjælpe med en ændring af leveringsadressen. 

Du kan sende din forespørgsel til kontakt@retroprodukter.dk

Læs mere i vores Handelsbetingelser

Kan jeg selv afhente varerne hos jer?

Vi er placeret i Aalborg, og du er mere end velkommen til at aftale en tid hvor du henter din pakke. Skriv det blot i kommentarfeltet når du bestiler.